Tatueringar

Vad tycker ni om tatueringar?
Personligen älskar jag tatueringar och vill själv ha flera när jag blir äldre. Tycker också det är snyggt med killar som har tatueringar. Självklart är för många tatueringar inte speciellt snyggt, och jag är inte så jätteförtjust i färgtatueringar heller, men såklart finns det många fina också.

Jag tror att jag vill ha något musikrelaterat som tatuering, eftersom musiken betyder extremt mycket för mig och har ändrat mig och fortsätter ändra mig och utveckla mig som person. Eftersom jag älskar muse så mycket så skulle jag såklart vilja ha något muse-relaterat men har som sagt 4 år kvar tills jag blir 18 så jag har ju gott om tid att bestämma mig :)

Tycker också det är fint med t.ex fjärilar, stjärnor, olika tecken (typ på kinesiska) och också på latin.
Här är lite bilder på snygga tatueringar





Alla bilder tagna härifrån :)
Känner också för att lägga upp lite bilder på muse-tatueringar nu när jag väl håller på ;)




Denna är jag extremt avundsjuk på ^^ Vill också ha "Bliss" på min handled!


Kommentarer

Vad vill du säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0