helvete!

Åhh vad saker aldrig går bra!
Jag som trodde att jag hade gjort mycket bra ifrån mig på historia uppsatsen vi skulle skriva för ett par veckor sen, men nu när vi fick tillbaka den så var det bara VG+.
Det kanske är bra, skulle en vanlig människa tycka. Men inte jag, den mest självkritiska människan i världen.
Klart man vill ha MVG? Jag trodde verkligen att jag skulle få det.

Under hela min skolgång har jag haft lätt för allting, fått bra betyg och bra resultat i det mesta jag gjort. Det är bara på senaste tiden som jag har fått utmaningar och behövt plugga något fruktansvärt mycket. Har det gett de resultat jag strävat efter? Nej.
Jag måste prestera bättre och plugga ännu mer. Det känns så himla hemskt att jag verkligen tror att jag gör bra ifrån mig, men det räcker inte till.

Aja, nästa gång så tänker jag ge allt! :)

Va på stan med elsa efter skolan och köpte lite saker.




Kofta H&M 199:-



Tröja H&M 69 :-



Kommentarer

Vad vill du säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0