TYSKLAND ♥ JESSICA

Ignorera rubriken. Inte.
Åhh vad glad jag blev när Tyskland spöade upp England! Jag känner mig lite som en förrädare, för mina två favoritband kommer från England och dom har en väldigt bra musikindustri där, men jag känner ingenting för det engelska laget, ledsen.

Visst, det skulle varit mål, det skulle ha blivit 2-2. Otroligt att domarna dömde bort det, men jag är glad att dom gjorde det, för annars skulle Tyskland inte vunnit. Jag vet inte vad det är med mig och Tyskland men jag fullkomligt ÄLSKAR det tyska laget. Och det spanska. Men det är tyskland vi pratar om nu.

Mina favorittyskar *awesome smiley*



Klose



Schweinsteiger (konstigt namn?)



Özil



Podolski



Müller



GO TYSKLAND!! och spanien :$
Jag kanske blir tvungen att lägga upp en bild på fernando torres lite senare...kanske...:O




puss xx

Kommentarer

Vad vill du säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0