födelsedag

Grattis till mig själv, 14 år idag! :)

Dagen var ganska händelselös, själva släkten kommer i morgon så det var bara några vänner som kom förbi och fikade lite. Jag var ute med sofia på kvällen och tog lite bilder, hennes systemkamera är hur bra som helst.



Jag fick:

örhängen och armband av familjen stackedahl, tack så mycket!
en ring och en jättefin sten där det står "förevigt" på av sofia, tack hjärtat jag älskar dig också :*

av familjen fick jag ett nytt och större minneskort som skulle vara till mobilen men råkade vara ett kameraminneskort ist, oturligt nog. Sen är det massa saker som dom har beställt via internet som inte har kommit än, så jag får bara vänta, haha. En av tröjorna kom idag, dock. Min "biffy clyro" tee.






puss xx

Kommentarer

Vad vill du säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0