Hemma!

Fyfan vad kallt det är ute alltså! -22 grader typ!
Var som sagt och åt thaimat med familjen, farmor och kusinerna, det var allt för länge sedan sist! Supergott (såklart) och jag åt för mycket (det var buffé, så lätt gjort) givetvis. Men men man har ju inte ätit thaimat på en månad så det var dags igen!
Jättekul att träffa martina och oliver igen, kolla gärna in martinas blogg här.

Jag försöker övertala mina föräldrar att vi ska åka till Florida och hälsa på lite släktingar nästa höst, det var typ 7 år sen sist så det behövs verkligen igen! Alla i familjen vill men de kostar ju jättemkt så då kanske vi får ge upp spanienresan i vår. Men det är nog värt det tror jag.




PUSS!

Kommentarer

Vad vill du säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0