Update!

Förlåt för den dåliga uppdateringen!

Jag ska bara snabbt gå igenom vad som hänt under de senaste dagarna. Igår följde Lollo med mig hem, fast vi hann inte göra så mycket innan hon skulle hem igen, tyvärr :( Jag köpte också en ny tröja på GinaTricot.




149 kr gick den på :)


Idag har jag haft världens längsta dag. Torsdagar ni vet.
Jag besökte också mamma som jobbar på Twilifit i stan och fick henne att gå me på att köpa några trosor till mig ;) I ju för sig var det ju 3 för 149 men i alla fall. Jag cyklade hem som en galning och hade bara en timme på mig att laga middag åt mig och syrran, göra mig i ordning för fotbollsträning och kolla massa e-mail.
Nu kom jag hem från träningen för ett tag sen och är superlerig (tack för den frida XD) och fick reda på att jag ska spela match med 95orna på Åland på söndag. Alltid trevligt., fast jag kommer vara borta exakt hela dagen så de blir nog inga inlägg då :(

DUSCHEN NÄSTA!

Kommentarer

Vad vill du säga?:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (kommer inte synas)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0